Onsdag/TorsdagNatt

Det är ändå ingen som läser..
Jag måste få skriva av mig iaf..

Det har gått så lång tid nu, men kan fortfarande inte släppa det..
Varför?
Jag älskade dig så otroligt mycket, men den kärleken var inte alls besvarad..
Tyvärr.. :(
Jag saknar dig och jag vill egentligen inget hellre än att du ska komma tillbaka till mig..
Men ändå tänker jag vara stark och fortsätta framåt.. Utan dig..
Jag vet att jag ljuger för mig själv, men jag tänker glömma dig..
Om det så ska ta år..
Har bara blivit så rädd om mig själv att det inte är klokt, det är inte rättvist!
Du visste, men ändå var du tvungen att fortsätta så länge.. Det sårade mig hårt..

Tänker på dig varje dag, ibland på ett ledsamt sätt, men ändå också på vad jag har lärt mig av detta..
Det är inte lätt att öppna mitt hjärta igen och älska någon annan, men jag försöker och det är väl det som är det viktiga.. Inte sant?

Killen, jag kommer vara stark och glömma dig!!




Dig.. <3
Känns ganska rätt faktiskt, men detta kommer jag ge mycket tid!
Låter tiden utvisa allting, om det är meningen att det ska bli vi..


// Beatrice *

Kommentarer
Postat av: aandrrea

Har precis lagt ut min första cover i min blogg, skulle vara jätte kul om du lyssnade och lämnade din åsikt. Alla kommentarer accepteras så länge du står för vad du säger, att du inte är anonym alltså!

http://aandrrea.blogg.se/2010/november/omg.html

2010-11-16 @ 17:18:42
URL: http://aandrrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0