TisdagKväll

Tjoo.. =)
Nu har jag skickat in om medlemskap i svenska brukshundsklubben.. Den 24-25 ska jag anmäla mig till deras kurser.. Då kommer upplägget se ut såhär:

  • Valpkurs
  • Fortsättningskurs
  • Spår/sök kurs
Sen kommer de kanske bli någon mer kurs om de finns någon rolig, men framför allt är det dessa jag vill gå och främst SPÅR & SÖK!! :D Kommer bli så toppen.. :) <3

Ni som inte vet de så har jag en liten schäferkille på hela 12 veckor nu.. :) Som uppfödare Anita sa, ni kommer bli ett radar par..
Bebisen kommer bli en riktig baddare iaf, idag vägdes han till 17 kg, REDAN :O haha(A)
Hans mamma heter Maya och är en liten nätt och väldigt fin vovve med fint lynne och allting.. :) Anita har gjort ett toppen jobb med denna hund.. Det ska dom inte säga annat..

Pappa heter Gizmo.. En storväxt kille med MKT stor energi och vilja.. Killen har stor arbetsvilja och detta kan användas väl till vad man nu vill ha det till, lydnad eller ngt.. Nina tränar iaf lite klicker med honom och det är han mkt pigg på.. :)

Nejdå, till hur min dag har varit..
Den har varit ganska bra iaf, lite krasslig fortfarande, men de blir bättre.. Hoppas på frisk tills fredag mina vänner..
Mats kunde inte komma i morgon så han kommer till vecka åtta istället och lasttränar min lilla gris häst.. (=
Sen hade vi prov idag, i gårdsmagasinet och det var inte mig grej idag.. Alla G uppgifter svarade och någon på VG-MVG delen, men inte alls så mkt som borde svarat på.. ^^
En del saker och göra i veckan..
  • Grisprov på Torsdag
  • Basmaskin eventuellt på Torsdag
  • Inlämning basmaskin på fredag både enskilt och grupp (Y)
  • Se till att jag överlever veckan at all.. :P

    Nej ni nu ska jag kila, nu har ni fått uppdatering..

    Pusshej (A) <3



Kommentarer
Postat av: anita

vill komma som åskådare till lasträningen...kan behöva tips....renoverar min häck till transport så jag kan köra mina odågor i den...KRAM

2010-02-10 @ 06:53:48
Postat av: Beatrice

Ja gör det.. den är kl 1 onsdag vecka åtta.. Jag kan påminna dig vännen min..<3 Kraaam<33

2010-02-13 @ 16:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0