OnsdagEftermiddag

Hejsan (:

Nu har jag praktik och jag är med Kaisa, vetrinären.. Superkul, trivs som fisken i vatten..
Dock som alla vet tänker jag inte bli vetrinär, jag ska ju bli mjölk eller köttbonde är det tänkt.. Först och främst kanske mjölk men vem vet efter mjölk och nötköttskursen kanske jag väljer kött.. Vem vet.. :)
Idag är de superfint väder och jag tänker ta en prommenad med häst och hund tror jag.. Troligen kommer jag inte våga mig på båda samtidigt så Harry ff är liten och springer överallt..
Dags för valpkursen med snart, den startar i April tror jag.. :) Antagligen tillsammans med den fina Leonbergern från Otterslätten.. (: Finemang de ni..

Nu har Tilia Couronne Won stått och haft ett otroligt lång vintervila, ska snart rida igång lite.. Visst har jag motionsridit, men absolut inte som innan, men man kan undra vart GLÖDEN finns nu när det är sådant här väder.. :/
Och sen har hon ju inga skor och då tar man sig inte fram någonstans, inte fan vill man ha sträckningar nu, usch nej..



Tänker inte kämpa när jag inte får någonting för det.. Vill du får du komma till mig och be om det.. Bollen är helt hos dig nu.. Tänker inte pusha på dig mer nu.. Du får avgöra hur du vill ha det.. Tänker ge dig den tiden du behöver, men om jag finns tillgänglig när du är redo det vet jag inte.. Men jag vill att du ska veta att jag tycker om dig och detta är ingenting som kommer släppas i första taget.. Du tog mitt hjärta med storm och det kan jag inte förneka, men du övergav det lika fort.. Dock hade jag detta på känn, men känslor är ingenting man kan göra någonting åt tyvärr..
Ville bara att du ska veta att du är välkommen hit..
Framför allt, livet går vidare och tiden läker alla sår.. Förläng det inte och orsaka smärta för dig själv..
Ta dagen som den kommer, gräv inte ner dig i sorg och saknad för det kommer inte jag göra..
Jag finns för dig om du vill..       <3


Nej nu har jag gjort en snabb uppdatering idag, mer kommer när jag har tid..

Pussar på er.. =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0